amandalindahl

Alla inlägg den 1 september 2010

Av amanda Lindahl - 1 september 2010 22:15

förlåt at jag inte har skrivit här på länge men ni ve hur det är men den hektiskaga vardagen eller hur? speciel när det kommer till mig som alltid stersar sönder  

skolan funkar SKIIIIT bra det är jätte kul och alla börgar bli polare och rikigt tajta i klassen riktigt härlig att se. haha idag hade jag varmkök för första gången jag och nadine hade jävligt tur som hamnde i sama grupp (mehehe) våran pasta sås blev as good:D vi gjorde en grund sås en baschame sås tror jag det hätte och sen lärde vi oss kocka pasat på det italjenska viset;)


sen är jag litte fundersam på om jag har sovmorgon i morgon eller inte hmmm...

min handledar ska aningen bort imorgon eller övermorgon förvrad... men idafl:D jag ska ha film kväll hemma hoss mig på lörddag med emma och alexander älskling kanske nadine men om det äe någon mer som vill komma får de gärna säga till  



jusst nu sitter jag och bara tänker... jag tänker på hur grymt mycket jag älskar min pöjke hur fin vacker och söt han är hell underbar en san ängel som förgyllar mitt liv varge dag... en person jag inte klarar mig uttan och alldrig någonsin i hella mitt liv kommer släppa hellt enkel       



åhh fan vilken rygg ont och mag ont och ben ont och tå ont jag har  


serjöst kan jag nog knäcka varanda ben i kroppen om jag vill det

Av amanda Lindahl - 1 september 2010 21:52

                             

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

tjena jag är en tjej på 16 år som lätt hamnar i bakrunden och har svårt att få fram min riktiga åskit alla gånger så det här är stället där jag ska försöka joba på alla den skiten:) ps jag svär jävligt mycket ibland och har dyserläxi så ibland får man för

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

jag undrar varför och om ni gillar min blogg
 igentligen lässer jag den bara för att jag är vuxen och ska tjuvtika på amandas privat liv.
 den är bra
 hellt okey
 dålig
 ruten

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gätsboken


Ovido - Quiz & Flashcards