amandalindahl

Alla inlägg den 5 september 2010

Av amanda Lindahl - 5 september 2010 21:42

godnatt alla puss och kram  

Av amanda Lindahl - 5 september 2010 21:16

nu ska jag plugga inan jag hoppar i säng ha det bra alla sötnosar:)<3

Av amanda Lindahl - 5 september 2010 20:59

hehe hey hey idag har jag besökar rekord twhihi   

onade jusst håret föresten det blev riktigt bra haha så brun så de nästan blev  svart   men jag gillart fan:) imrgon ska jag jobba i köket igen hehe längtar facktist riktigt kul tycker jag  det enda som kommer suga med att bli en kock är att man bara får jobba kvällar och helger varge gång... och jag har även ett annat dröm yrke jag skulle vilja skaffa när jag blir lite äldre tant barn morska har jag velat bli länge.. så jag får väll bli det när jag blir tant som sagt:) usch fan vad ont i nacken jag har  


aja btw imorgon ska ja skaffa klipp tid hihi:)  

Av amanda Lindahl - 5 september 2010 18:19

okej alla ni som har en sån jävla låg iQ så ni blir informaions intolriranta 


JAAA JAG KAN INTE STAVA!!!!


FÖR JAG HAR ETT HANDIKAP SOM


HETER DYSERLEXI SOM ALDRIG


ALDRIG ALDRIG kommer att


försvina okey?



så om ni vill kommentera hur jag stavar såå gör det men den kommer fanae mig inte bli bättre av en liiiten jävla kommentar på det här stället? haha nejdu.. aså så här ligger det till jag har blivit ustö som litten för det här hånad av lärare fått oretvissa bettyg men vet du vad? jag kan inte ändra på ett skit av det så jag låtter det vara och lever livet istället för att gå runt och må dåligt över det. serjöst alltså ... grejen med det här är a det är en del av min personligehet hellt enkelt och tycker ni det är något fel på mig som person behöver ni inte prata med mig uttan då kan ni dra till någon annan som uppfyler din personlighets krav okey?

Av amanda Lindahl - 5 september 2010 12:44

jag vet att jätte många kommer hata mig för det här men jag blir bara såå jävla trööt.... jag HATTAR HÄST NÖRDAR?! jagmenar hur jävla kul kan det vara igentligen? är det värkligen såå jävla kul att man behöver hästar på exakt allt? pennor skrivblock, tavlor, kläder,väskor,glas,godis, täcken, kuddar,gardiner,mator, backrundsbilder på allt som har backruns bilder? åhhhhh det är såå jävla töntigt... visst hålelr jag med om att hästar är fina djur men inget mer än det hellt enkelt? snälla tjejer sluta överdriva med eran jävla häst maina eller vad fan man ska säga att det är det är så grymt töntigt och uttråkande att ingen någonsin har brytt sig,.. bara ni som tycker om häöstar då... visst tyker jag om hästar men inte så mycket så att jag behöver hästar på exakt alla mina ägo delar


snälla ni skämmer ut er själva så sluta bara


tack


till er som undrar så har det här inget att göra med själva hästen uttåt bara hästen som objeckt på varenda pryl i världen



Av amanda Lindahl - 5 september 2010 12:33

fan vad läskigt varge gång jag duschar tappar jag asss mycket hår?:S ska fan bästela tid hoss frisan imorgon med älsling han ska ochsp klippa sig   sen ska jag ona håret idag och städa mitt rum... sm ser ut som det har kräkts och sne gå ner i parken det var någon sala grej sak där idag... sen har jag nyss pluggat fan vad jag pressar mig själv alltså så jävla jobbig.. tvingar mig själv till högsta resulta ovaset vad... och jag hattar mg själv för det... mår fan inte bra av det alltså sen känner jag mig så jävla dum som trötade utt mig själv föra året vingade fram dubbelt så många poeng som behövdes för att komma in på den linjen jag ville gå? fan vilken jävla nörd jag är...och jag ställer mig frågan mig varge dag hur fan ska jag årka så som jag håller på nu i tre år till? sen ska bäsa emma flyta hem till västerås igen och börga på en ny skola äsch fan nu årkar jag inte skriva nå mer för mina tanjenter fungerar kanppt...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

tjena jag är en tjej på 16 år som lätt hamnar i bakrunden och har svårt att få fram min riktiga åskit alla gånger så det här är stället där jag ska försöka joba på alla den skiten:) ps jag svär jävligt mycket ibland och har dyserläxi så ibland får man för

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

jag undrar varför och om ni gillar min blogg
 igentligen lässer jag den bara för att jag är vuxen och ska tjuvtika på amandas privat liv.
 den är bra
 hellt okey
 dålig
 ruten

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gätsboken


Ovido - Quiz & Flashcards